câteva imagini
câteva cuvinte…
Este greu de conceput astazi, in conditiile unei concurente ce capata accente tot mai agresive, succesul unei firme pe piata, fara a concepe si a dezvolta un plan de publicitate coerent, unitar, care sa plaseze in atentia consumatorului imaginea produsului, a marcii, ori a firmei producatoare.(…)
Acolo unde reclama legata de concurenta inseamna supravietuire, nici o cheltuiala nu este prea mare, nici un specialist nu este prea scump, nici un efort prea deosebit, nici o idee prea originala, nici o tinuta grafica suficient de luxoasa, in masura in care toate acestea ofera scuza unui loc ”mai in fata” in masa concurente(…)
De aceea serviciul de grafica include designul corporativ in primul rand pentru ca este cel care defineste directia de mers in sfera comunicatiei vizuale. Apoi putem vorbi despre reclame, web design, despre editoriale (pliante, cataloage, brosuri, carti, manuale tehnice, etc.).
Sursa citată: ”Designul și estetica graficii publicitare”
